Recenze Pirelli
100%
- cena
100%
- Super pneumatiky
- Přední užší pneumatika byla dražší než ta zadní
100%
Použito na autě
100%
- opravdu funkční pneu které drží za sucha i mokra
100%
- výkonné pneumatiky
- fungují
100%
Na B12 výborné pneu za dobrou cenu.
80%
- Dobře držej a dlouho vydržej :-)
100%
Perfektní přilnavost,vhodná i na zimní měsíce.
Kvalita Pirelli.
100%
Krásně se odvalují
Kvalita Pirelli.
100%
Lehká kvalitní duše.
Super
100%
Kvalita
100%
Výborný jízdní vlastnosti při všeh podmínkách
100%
- výborná přilnavost, krásně tlumí nerovnosti asfaltu
100%
První sada obdržena na novém voze. Vydržela dlouho (cca 80 000-100 000 km) Ze začátku nebyly ani tak hlučné.
100%
- Kvalitní obuv za dobrou cenu
100%
- Drží dobře na asfaltu
Není moc dobrá na mokré trávě
100%
- velmi dobré na asfaltu a v lehčím terénu. Vysoký kilometrový nájezd
Na mokré trávě velmi opatrně
Pirelli P Zero 225/40 R18 92Y
Ověřený zákazník
Přidáno: 21. března 2024
(naposledy upraveno 21. března 2024)
Zakoupeno v NejenPneu.cz
100%
100%
Kvalitní lehký plášť, snadná montáž.
70%
- Nová pneu nehučí
- Za sucha jede jako po kolejích (ne tak dobře jako letní varianta)
- Na břečce je lepší než Nokian
- Na to, že má téměř stejný vzorek s letní, si se sněhem překvapivě poradí jako by nebyl - ale až od určité výšky pokrývky
- Pneu dodané obchodem pneuboss.cz (fa Tasy s.r.o.) byly už dva roky od výroby, tedy na autě hučí a za mokra mají sklon k lehkému plavání.
- Na umrzlém ujezděném nebo pluhem uhlazeném sněhu bez posypu je Nokian lepší.
- Kolem 4 mm vzorku se vlastnosti pneu rapidně zhoršují - na mokru začíná plavat, 3 cm prašanu mohou být za určitých podmínek problém
- Neustále ztrácím závaží z kol. Směs je zřejmě hodně siliková (tím pádem hladký povrch) a s absencí utěsňovače patek, který ve všech pneuservisech běžně nepoužívají, se závaží vyvlíkne.
- Cena - tedy jak pro koho.
- Nejsou to pláště pro začátečníky a ty, co řídí vším možným, jen ne hlavou.
Po předchozí dobré zkušenosti se zimní Pirelli a nemožnosti sehnat z důvodu momentální nedostupnosti Nokiany v tomto rozměru (výroba v Rusku, kdo nechápe, poposedne si), jim byla opět dána důvěra. Cenový rozdíl není tak velký. Bohužel, tentokrát nebylo snadné je sehnat skladem za normální peníze (někteří prodejci vystřelili cenu na téměř dvojnásobek s tím, že dodání do 3 týdnů). V Tassy s.r.o.-pneuboss.cz měli, ale neuvedli, že jsou vyrobené před 2 lety. Je to znát. Funglovka nehučí, tyhle *skladové ospalky* už ano. Čím tepleji, tím je to horší. Jinak velmi slušné vlastnosti kazí moje zkušenost s "náhlou" chronickou ztrátovostí závaží z kol. Z fungl nových pneu mi do týdne uletí klidně dvě. A pak co měsíc převažuji aspoň jedno kolo. Pneuservisy tvrdí, že je to jízdou přes obrubníky (obuto na dodávce). Jenže toto vozidlo jezdí v jiném typu provozu a tam se obrubníky nekonají. Pozorováním bylo odhadnuto, že závažíčka lítají, protože: pneu je hodně siliková, má tedy velmi hladký povrch; dále málokterý pneuservis používá utěsňovače patek, které jsou trochu lepkavé (většina při obouvání maže "mýdlem"). Některé dokonce ani nemají dodávková závaží, případně mají levnější čínský. V téhle kombinaci deformacemi pláště (kruhové objezdy velikosti pětikoruny, žel.přejezdy) a vibracemi kol na našich "báječných rovných a hladkých silnicích bez děr a puklin" dochází k vyviklání a vyklepání závažíček z disku. Čerstvá kuriozita - po vyvážení 2x Pirelli a 2x Nokian na jednom autě, uletěly komplet závaží z jedné Pirelli, 1ks z druhé Pirelli. Na Nokianech beze změn. :-))